Оголошення тендеру на закупівлю офісного та канцелярського обладнання

Благодійна організація «Благодійний фонд «Здоров’я жінки і планування сім’ї» оголошує тендер на закупівлю офісного та канцелярського обладнання в рамках проєкту міжнародної технічної допомоги «Скорочення поширеності факторів ризику неінфекційних захворювань (НІЗ) в Україні», що фінансується  Урядом Швейцарської Конфедерації через Швейцарську агенцію з розвитку та співробітництва Міністерства закордонних справ Швейцарії (SDС)

Благодійна організація «Благодійний фонд «Здоров’я жінки і планування сім’ї» (далі – «Організатор конкурсу») є провідною недержавною професійною організацією, яка у співпраці з державними партнерами та громадськими організаціями працює для  протидії та профілактики неінфекційних захворювань в Україні шляхом надання технічної підтримки відповідних програм, що впроваджуються по всій території України.

Інформація про проєкт, в рамках якого оголошено конкурс

Чотирирічний проєкт «Скорочення поширеності факторів ризику неінфекційних захворювань (НІЗ) в Україні», що має на меті зниження рівня захворюваності та смертності, спричинених неінфекційними захворюваннями (НІЗ), розпочався у листопаді 2020 року. Реалізація запланованих заходів відбувається у тісній співпраці з багатьма партнерами як на національному, так і на регіональному рівні, зокрема, у 5 пілотних областях України (Дніпропетровській, Львівській, Полтавській, Рівненській та Херсонській). Проєкт впроваджує «Джі Еф Ей Консалтинг Груп ГмбХ» (GFA Consulting Group GmbH)», Німеччина, спільно з Університетськими клініками Женеви (HUG) та українськими партнерами – БФ «Здоров’я жінки і планування сім’ї» та ТОВ «ВАН ХЕЛС», за фінансової підтримки Швейцарської Агенції з розвитку та співробітництва Міністерства закордонних справ Швейцарії.

Діяльність проєкту зосереджена на таких основних напрямках:

  1. розробка та реалізація необхідних політичних рішень, що сприятимуть профілактиці та контролю НІЗ;
  2. посилення спроможності первинної ланки медичної допомоги надавати населенню якісні послуги з профілактики, ранньої діагностики, лікування та ведення НІЗ;
  3. посилення потенціалу закладів охорони здоров’я, центрів контролю та профілактики хвороб, закладів загальної середньої освіти та громад у реалізації заходів, що мають на меті зменшити ризики НІЗ, змінити поведінку, покращити знання, ставлення та практики щодо НІЗ серед населення України.

В межах проєкту заплановано створення «центрів знань з неінфекційних захворювань», що, серед іншого, передбачає оснащення приміщень офісним обладнанням для проведення заходів та виконання інших завдань. Центри будуть створені у 5 пілотних регіонах проєкту – у Львові, Дніпрі, Херсоні, Рівному та Полтаві.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕНДЕР

  1. Характеристика предмету закупівлі, у тому числі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші параметри визначені в Додатку № 1 «Технічне завдання».
  2. Період постачання товарів, виконання робіт та надання послуг: березень 2022 року
  • Місце поставки товару: 5 обласних центрів України (м. Львів, м. Дніпро, м. Херсон,                м. Рівне, м. Полтава).

Увага! Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника.

  • Строк дії цінової пропозиції: цінова пропозиція повинна бути дійсна протягом                                      60 календарних днів.
  • Термін постачання товару: протягом 10 календарних днів з дати підписання договору.
  • Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг – право на здійснення підприємницької діяльності.

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам:

  • підприємства (ТОВ, ПАТ, ПрАТ, ПП тощо) – копію Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • фізичної особи – підприємця (ФОП) на єдиному податку – копію Свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також копію Виписки з Реєстру платників єдиного податку та платіжки про сплату єдиного податку за попередній/поточний період;
  • фізичної особи – підприємця (ФОП) на загальній системі оподаткування – копію Свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або копію Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  • Особливі умови
    • Учасники фактом участі у тендері:
  • визнають, що несуть відповідальність за достовірність наданої інформації та усвідомлюють репутаційні ризики, пов’язані з наданням недостовірних відомостей та послуг неналежної якості.
  • погоджуються з усіма умовами тендеру і зобов’язуються виконувати їх належним чином.
    • Гарантійний термін. Гарантійне обслуговування та ремонт є обов’язковими для усіх товарів у рамках цього запиту. Усі товари, запропоновані в рамках цього тендеру, повинні мати гарантію мінімум дванадцять (12) місяців від дати доставки та приймання товарів, якщо інше не зазначено у технічних характеристиках. У момент передачі будь-якого товару усі права на гарантійну підтримку та обслуговування передаються разом із товаром кінцевому споживачу цього товару.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • оформлені українською мовою у вигляді таблиці в Додатку 2,
  • закріплені підписом та печаткою,
  • вчасно надіслані електронною поштою.

Увага! Проєкт звільнено від сплати податку на додану вартість (ПДВ), відповідно до Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» (Реєстраційна картка проєкту № 4852 від 22.10.2021 року).

КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
  1. Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
  2. Раціональна фінансова пропозиція.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями, які зазначені у Тендерній пропозиції.

Переможці тендеру отримають електронні листи та/ або телефонні дзвінки з відповідною інформацією.

СТРОКИ НА НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Кінцевий термін подання заявок: 01 березня 2022 року (до 23:59).

Спосіб отримання заявок: електронною поштою на адресу: Anzhelika.Maznova@gfa-group.de або info@rhr.org.ua з темою листа: «Тендер на закупівлю офісного обладнання».

Запитання щодо тендеру: запитання щодо умов тендеру приймаємо на електронну пошту Anzhelika.Maznova@gfa-group.de

Контактна особа: Мазньова Анжеліка, тел. (044)596-50-99 та (050)543-99-11

Додатками до цього оголошення є:

БФ «Здоров’я жінки і планування сім’ї» працює відповідно до політики рівних можливостей, тому наймає на роботу кваліфікованих фахівців з різних секторів суспільства, незалежно від їх соціально-демографічних характеристик та індивідуальних переваг.